За допомогою електронного сервісу можна оцінити роботу підрозділів ЦПМУ ДМС
Усі, хто хоч раз отримував послуги у наших підрозділах, мають змогу оцінити якість надання цих послуг міграційниками. Аби ваша думка була корисною не тільки близьким і знайомим, але й врахована для покращення нашої роботи, рекомендуємо залишати відгук про роботу відвіданого підрозділу міграційної служби через електронний сервіс «Громадське опитування». На сервіс можна перейти відсканувавши QR-код на інформаційній листівці у підрозділі. Покроково пройдіть опитування, за бажанням – анонімно.
Для оформлення термінових закордонних паспортів собі та трьом донькам черкащанка Альбіна обрала Соснівський відділ у м. Черкаси Центрально-південного міжрегіонального управління ДМС. Тільки тому, що раніше тут отримав документ для виїзду за кордон її чоловік та був задоволений рівнем надання адміністративної послуги та обслуговуванням. Його досвід, як попереднього отримувача послуги, має велике значення для тих, з ким він поділився своїми враженнями після відвідання підрозділу міграційної служби.
Ваші рекомендації свідчать про довіру, тому думка кожного важлива при формуванні об’єктивної оцінки щодо роботи наших підрозділів. Ми працюємо для вас!
Центрально-південне міжрегіональне управління ДМС