За результатами «Громадського опитування», буковинці задоволені роботою міграційної служби
Фахівці державної міграційної служби України продумали чимало способів дієвої комунікації з отримувачами адміністративних послуг, що дозволяють оперативно реагувати на ймовірні зауваження, пропозиції чи скарги громадян і покращувати рівень сервісу.
Зручним інструментом зворотного зв’язку для відвідувачів є електронний сервіс «Громадське опитування щодо якості надання адміністративних послуг ДМС». Також в кожному територіальному підрозділі УДМС у Чернівецькій області розміщені QR–коди, за допомогою яких громадяни можуть увійти на сервіс з телефону та оцінити рівень обслуговування та якість роботи міграційників.
Від початку року відвідувачі УДМС у Чернівецькій області залишили за допомогою сервісу «Громадське опитування…» 1316 відгуків. Найбільше їх надійшло від відвідувачів Вижницького та Чернівецького відділів УДМС у Чернівецькій області. Загалом серед надавачів відгуків налічується 58 % жінок та 42% чоловіків. З тих, хто за допомогою сервісу оцінював роботу «Гарячої лінії», також перевага залишилася за жінками: 68% проти 32% чоловіків.
Із загальної кількості відгуків 1269 було з оцінкою «відмінно», 38 – «добре», 6 «задовільно», 1 – «незадовільно». Останніх дві категорії відгуків надійшли від анонімних дозвонювачів та не можуть бути спростовані чи підтверджені внутрішніми перевірками УДМС.
Загалом, за результатами опрацювання залишених повідомлень, рівень задоволення населення якістю адміністративних послуг УДМС в Чернівецькій області склав 99.4%. Відсоток задоволеності громадян якістю роботи «Гарячої лінії» УДМС та обслуговування операторами склав 97.5%.
Управління ДМС у Чернівецькій області