УВАГА! ПІД ЧАС ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ В ПІДРОЗДІЛАХ ДМС НЕ НАДАЮТЬСЯ!

Київщина: відвідувачі міграційної служби візитом задоволені, – громадське опитування

Київщина: відвідувачі міграційної служби візитом задоволені, – громадське опитування

Київщина: відвідувачі міграційної служби візитом задоволені, – громадське опитування

Від початку року  відвідувачі структурних підрозділів міграційної служби Києва та столичної області залишили за допомогою сервісу «Громадське опитування»  107 відгуків. Серед них виявилося 69 (64%) анонімних та 38 (36%), де були вказані ПІБ та/або номер мобільного телефону особи.

Звертаємо увагу, що наразі з громадянами встановлено зворотній зв′язок: його забезпечує електронний сервіс «Громадське опитування» щодо якості надання адміністративних послуг ДМС.

Цьогоріч у місті Києві та області найбільш активно користувалися сервісом люди у віці:

     - 19–25 років – 19%;

     - 26–35 років – 33%;

     - 36–50 років – 31%.

Більшість повідомлень, 83% від загальної кількості, стосувались якості надання адміністративних послуг. А саме послуги з оформлення паспорта громадянина України у формі ID-картки, що містить безконтактний електронний носій  (27%) та закордонного паспорта (56%).

Разом з тим звернення стосувалися й оформлення та обміну посвідок:

  • на тимчасове проживання – 4%;
  • на постійне проживання – 3%.

Про оформлення документів:  для виїзду за кордон на постійне проживання йшлося у 4% повідомлень, з питань громадянства – у 1%.

Уклеювання фотокартки до паспорта  громадянина України при досягненні 25 чи 45-річного віку стало темою 1% відгуків, а в 4% звернень послугу заявник не зазначив.

У 65% повідомлень не було пропозицій щодо удосконалення роботи структурних підрозділів міграційної служби Києва та області. А 35% містили пропозиції, котрі стосувались у переважній більшості покращення умов праці для співробітників та умов перебування відвідувачів у адміністративних приміщеннях, у тому числі забезпечення підрозділів альтернативними джерелами електропостачання.

Зазначили, що отримали достатню інформацію щодо отримуваної послуги 70% суб’єктів звернення.

Центральне міжрегіональне управління ДМС у м. Києві та Київській області