Київщина: відвідувачі міграційної служби візитом задоволені, – громадське опитування
Від початку року відвідувачі структурних підрозділів міграційної служби Києва та столичної області залишили за допомогою сервісу «Громадське опитування» 107 відгуків. Серед них виявилося 69 (64%) анонімних та 38 (36%), де були вказані ПІБ та/або номер мобільного телефону особи.
Звертаємо увагу, що наразі з громадянами встановлено зворотній зв′язок: його забезпечує електронний сервіс «Громадське опитування» щодо якості надання адміністративних послуг ДМС.
Цьогоріч у місті Києві та області найбільш активно користувалися сервісом люди у віці:
- 19–25 років – 19%;
- 26–35 років – 33%;
- 36–50 років – 31%.
Більшість повідомлень, 83% від загальної кількості, стосувались якості надання адміністративних послуг. А саме послуги з оформлення паспорта громадянина України у формі ID-картки, що містить безконтактний електронний носій (27%) та закордонного паспорта (56%).
Разом з тим звернення стосувалися й оформлення та обміну посвідок:
- на тимчасове проживання – 4%;
- на постійне проживання – 3%.
Про оформлення документів: для виїзду за кордон на постійне проживання йшлося у 4% повідомлень, з питань громадянства – у 1%.
Уклеювання фотокартки до паспорта громадянина України при досягненні 25 чи 45-річного віку стало темою 1% відгуків, а в 4% звернень послугу заявник не зазначив.
У 65% повідомлень не було пропозицій щодо удосконалення роботи структурних підрозділів міграційної служби Києва та області. А 35% містили пропозиції, котрі стосувались у переважній більшості покращення умов праці для співробітників та умов перебування відвідувачів у адміністративних приміщеннях, у тому числі забезпечення підрозділів альтернативними джерелами електропостачання.
Зазначили, що отримали достатню інформацію щодо отримуваної послуги 70% суб’єктів звернення.
Центральне міжрегіональне управління ДМС у м. Києві та Київській області