Оцінка якості надання адмінпослуг ДМС на Рівненщині

Державна Міграційна служба України реалізує різні способи дієвої комунікації з отримувачами адміністративних послуг, що дозволяє оперативно реагувати на ймовірні зауваження, пропозиції чи скарги громадян і покращувати рівень сервісу.
Зручним інструментом зворотного зв’язку для відвідувачів є електронний сервіс «Громадське опитування щодо якості надання адміністративних послуг ДМС». У кожному територіальному підрозділі УДМС у Рівненській області розміщені QR–коди, за допомогою яких громадяни можуть увійти на сервіс з телефону та оцінити рівень обслуговування та якість роботи міграційників.
За 2024 рік відвідувачі ДМС у Рівненській області залишили за допомогою сервісу «Громадське опитування…» 2217 відгуків. Найбільше їх надійшло від відвідувачів Вараського та Костопільського відділів .
Із загальної кількості відгуків 1936 було з оцінкою «відмінно», 227 – «добре», 32 – «задовільно», 3 – «незадовільно».
Загалом, за результатами опрацювання залишених повідомлень рівень задоволення населення якістю надання адміністративних послуг УДМС у Рівненській області склав 98%.
Мешканці області активно висловлювали свої пропозиції, щодо покращення умов у приміщеннях, де надаються послуги, встановлення терміналів тощо. У відповідь на ці запити відділи міграційної служби у м. Березно м. Здолбунів районах були переміщені в будівлі з кращими умовами. В Сарненському відділі встановлено кондиціонер у зоні очікування, проведено ремонт,у Дубровицькому секторі обладнано приймальню.
Постійний аналіз відгуків є ключовою складовою роботи відділу організаційно-аналітичного забезпечення, що дозволяє оперативно реагувати на критичні зауваження та забезпечувати високий рівень задоволеності послугами.
Управління ДМС у Рівненській області