УВАГА! ПІД ЧАС ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ В ПІДРОЗДІЛАХ ДМС НЕ НАДАЮТЬСЯ!

Оцінка якості надання адмінпослуг ДМС на Рівненщині

Оцінка якості надання адмінпослуг ДМС на Рівненщині

Оцінка якості надання адмінпослуг ДМС на Рівненщині

Державна Міграційна служба України реалізує різні способи дієвої комунікації з отримувачами адміністративних послуг, що дозволяє оперативно реагувати на ймовірні зауваження, пропозиції чи скарги громадян і покращувати рівень сервісу.

Зручним інструментом зворотного зв’язку для відвідувачів є електронний сервіс «Громадське опитування щодо якості надання адміністративних послуг ДМС». У кожному територіальному підрозділі УДМС у Рівненській області розміщені QR–коди, за допомогою яких громадяни можуть увійти на сервіс з телефону та оцінити рівень обслуговування та якість роботи міграційників.

За 2024 рік відвідувачі ДМС у Рівненській  області залишили за допомогою сервісу «Громадське опитування…» 2217 відгуків. Найбільше їх надійшло від відвідувачів Вараського та Костопільського відділів .

Із загальної кількості відгуків 1936 було з оцінкою «відмінно», 227 – «добре», 32 – «задовільно», 3 – «незадовільно».

Загалом, за результатами опрацювання залишених повідомлень рівень задоволення населення якістю надання адміністративних послуг УДМС у Рівненській області  склав  98%.

Мешканці області активно висловлювали свої пропозиції, щодо покращення умов у приміщеннях, де надаються послуги, встановлення терміналів тощо. У відповідь на ці запити відділи міграційної служби у м. Березно м. Здолбунів районах були переміщені в будівлі з кращими умовами. В Сарненському відділі встановлено кондиціонер у зоні очікування, проведено ремонт,у Дубровицькому секторі обладнано приймальню.

Постійний аналіз відгуків є ключовою складовою роботи відділу організаційно-аналітичного забезпечення, що дозволяє оперативно реагувати на критичні зауваження та забезпечувати високий рівень задоволеності послугами.

Управління ДМС у Рівненській області