Аналіз відгуків та оцінка якості обслуговування в ДМС Львівщини

Упродовж 1 кварталу 2025 року ми отримали 126 відгуків через сервіс «Громадське опитування» ДМС України. З них 75 відгуків були анонімними, а 51 — з вказаними ПІП та телефоном.
Аналіз результатів також показав наступне:
- Найактивніші користувачі сервісу — особи у віці 36-50 років (41 відгук) та 26-35 років (31 відгук);
- Серед тих, хто надав відгуки 71 — жінки, 55 — чоловіки;
- З найменшою активністю відгукнулися особи старші 50 років (лише 4 відгуки).
Крім цього, нам надійшли чотири анонімні відгуки щодо роботи «Гарячої лінії» (тел. 0800 30 88 77).
Подати відгук про якість наданих послуг можна на спеціальній сторінці «Громадське опитування», розміщене на сайті ДМС або відсканувавши QR-код безпосередньо у приміщенні територіального підрозділу.
Залишити відгук просто: для цього не обов’язково вказувати свої особисті дані, але ми будемо раді, якщо Ви поділитеся ними для подальшої комунікації та уточнення деталей.
Ми завжди прислухаємося до вашої думки! Залишайте відгуки, адже вони допомагають ставати кращими для Вас!
Головне управління ДМС у Львівській області