За перший квартал 2025 року на «гарячу лінію» УДМС у Чернігівській області надійшло понад тисячу дзвінків

Упродовж трьох місяців 2025 року фахівці відділу організаційно-аналітичного забезпечення Управління Державної міграційної служби України в Чернігівській області зареєстрували 1025 звернень громадян, які надійшли на телефон «гарячої лінії».
Варто зазначити, що майже всі запитання, з якими звертались громадяни, мали консультативний характер, і не надійшло жодної скарги на роботу працівників міграційної служби Чернігівщини. Втім було чимало запитань, які не належать до компетенції ДМС.
Працівники відділу організаційно-аналітичного забезпечення проаналізували звернення та визначили найчастіше запитувані з них. Як виявилося, найбільше громадян цікавили питання щодо порядку оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон та ID-картки.
Нагадуємо, отримати детальну інформацію щодо надання адміністративних послуг, які належать до компетенції Державної міграційної служби України, а також скористатися електронними сервісами можна на офіційному сайті за посиланнями, а саме:
- Запис в «Електронну чергу»;
- Перевірка стану оформлення паспорта громадянина України та паспорта громадянина України для виїзду за кордон;
- Переглянути власні талони щодо запису в електронну чергу, провести онлайн-оплату послуг, та роздрукувати оплачені квитанції;
- Отримати платіжні реквізити;
- Перевірити транслітерацію;
- Перевірка за базою недійсних документів.
Якщо виникли додаткові запитання звертайтеся за телефоном «гарячої лінії» УДМС у Чернігівській області (0462) 666-185.
Управління ДМС у Чернігівській області