УВАГА! ПІД ЧАС ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ В ПІДРОЗДІЛАХ ДМС НЕ НАДАЮТЬСЯ!

За результатами «Громадського опитування», буковинці задоволені роботою міграційної служби на 99%

За результатами «Громадського опитування», буковинці задоволені роботою міграційної служби на 99%

За результатами «Громадського опитування», буковинці задоволені роботою міграційної служби на 99%

Показником ефективності кожного підрозділу міграційної служби та дієвим каналом комунікації з отримувачами адміністративних послуг є електронний сервіс «Громадське опитування щодо якості надання адміністративних послуг ДМС», розташований на сайті ДМС України за посиланням.

Кожен відвідувач може залишити тут свій відгук, просто зайшовши на сервіс  за вказаним посиланням або через QR–коди, розташовані при вході до кожного підрозділу міграційної служби, який надає адміністративні послуги.

Аналіз таких повідомлень допомагає міграційникам покращувати умови прийому та підвищувати рівень обслуговування громадян. За результатами роботи УДМС у Чернівецькій області у першому кварталі поточного року зареєстровано 817 повідомлень щодо якості надання адміністративних послуг ДМС,  у тому числі – 13 відгуків щодо роботи телефонної «гарячої лінії». Рівень задоволення населення адміністративними послугами УДМС щодо їх якості становить 99.4%. Відсоток задоволеності громадян якістю роботи гарячої лінії УДМС та обслуговування оператором склав 100%.  

Найбільше відгуків, а саме – 63% від загальної кількості надійшло від жінок. Найбільш активними користувачами електронного сервісу «Громадське опитування» серед буковинців є громадяни віком 14-18 років (30% відгуків), 36-50 років (28,5%), 19-25 років (19%), 26-35 років (понад 16%). Найменше повідомлень надійшло від громадян віком старше 50 років (6% повідомлень).

Управління ДМС у Чернівецькій області