Буковинці задоволені роботою міграційної служби у першому півріччі на 99,6 %

Сьоме місце серед усіх областей України у першому півріччі 2025 року посіла Чернівецька область за результатами роботи електронних сервісів на сайті ДМС України, а саме «Громадське опитування щодо якості послуг, які надаються ДМС» та «Громадське опитування щодо якості роботи телефонних «гарячих ліній» апарату ДМС та територіальних органів ДМС».
Загалом станом на 30.06.2025 надійшло 1911 повідомлень від громадян, у тому числі 28 відгуків щодо роботи телефонної «Гарячої лінії» та якості обслуговування оператора. Рівень задоволення населення адміністративними послугами УДМС становить 99.6%, якості обслуговування оператором «Гарячої лінії» – 96.4%.
Найбільш активними користувачами електронних сервісів виявилися заявники Вижницького, Сторожинецького, Чернівецького, Кіцманського, Глибоцького та Хотинського відділів УДМС. При цьому 65,5 % звернень надійшло від жінок, відповідно 34.5% – від чоловіків.
Традиційно найбільше дозвонювачів серед громадян віком 36-50 років, 14-18 років, 19-25 років та 26-35 років. Найменше повідомлень надійшло від отримувачів адміністративних послуг віком старше 50 років.
Нагадуємо, що залишити свій відгук щодо якості обслуговування надзвичайно просто. Адже на зазначені електронні сервіси можна зайти не лише через сайт ДМС, а й за QR-кодами, розміщеними біля входу до кожного підрозділу міграційної служби, що надає адміністративні послуги та здійснює прийом громадян.
Будьте активними та користуйтеся цим зручним каналом комунікації з фахівцями ДМС. Ваша думка важлива для нас, це дозволяє нам покращувати рівень сервісу та якість нашої роботи.
Управління ДМС у Чернівецькій області