Чому через онлайн-сервіс можна записатися лише на 14 днів? Чому я не можу записатися на наступний місяць чи пізніше?

Електронна черга - за визначенням система комфорту, яка не може вплинути на кількість паспортів, які оформлюються у підрозділах міграційної служби. В умовах підвищеного попиту на закордонні паспорти, громадяни доволі швидко (у деяких підрозділах протягом кількох хвилин) бронюють місця у черзі, які стають доступними для запису із початком нової доби, але слід розуміти, що це не проблема роботи сервісу, а проблема попиту, який перевищує технічні можливості.

Міграційна служба на системній основі вживає заходів задля збільшення кількості робочих станцій у підрозділах ДМС. Для прикладу, протягом 2016-2017 років загальну кількість робочих станцій для оформлення біометричних документів було збільшено майже у три рази, з 610 до 1742.

Окрім того, у 2016 році було внесено зміни до законодавства, внаслідок чого центрам надання адмінпослуг (ЦНАП), які утворюються органами місцевого самоврядування, надано всі необхідні повноваження щодо приймання заяв громадян на оформлення біометричних документів. Питання фінансування цієї діяльності ЦНАП вирішено ще у 2015 році, коли кошти, які сплачуються громадянами в якості оплати держмита та вартості послуг почали спрямовуватися до місцевих бюджетів. Міграційна служба забезпечує повне сприяння ЦНАП у здійсненні цієї діяльності і це є головним резервом подолання черг, корупції та шахрайства у сфері оформлення паспортів.

Збільшення кількості днів, на які можна записатися до електронної черги через онлайн-сервіс призводить до суттєвого збільшення кількості осіб, у яких змінилися плани і вони не змогли прийти на оформлення документа у призначений час. Одночасно, це жодним чином не вплине на наявність вільних місць в електронній черзі, оскільки в умовах підвищеного попиту всі вільні місця на будь-який період часу наперед будуть зайняті у дуже короткий час.

Я не знайшов відповідь