Чому в онлайн-черзі відсутні місця?

На жаль, штатна чисельність працівників та кількість робочих станцій у підрозділах міграційної служби обмежують нас у кількості громадян, яких можна записати до електронної черги. В іншому випадку ми не зможемо бути впевнені, що кожен хто записався, буде прийнятий не пізніше, як через 15 хвилин від настання часу, зазначеного у талоні (смс).

Тому в окремих підрозділах дійсно можуть виникати ситуації, коли місць в онлайн-сервісі електронної черги немає. Особливо це актуально у період з лютого по липень, коли традиційно оформлюється найбільша кількість закордонних паспортів.

Проте, відсутність місць в онлайн-сервісі на сайті не означає відсутності місць взагалі! Сервіс побудовано таким чином, що приблизно третина відвідувачів записується через онлайн-сервіс, третина через термінал у підрозділі та ще третина – це поточна черга «сьогодні на сьогодні». Навіть якщо перші два варіанти зайняті, кожна особа може прийти протягом дня до підрозділу і записатися у поточну чергу. Щоправда, у цьому випадку доведеться почекати у підрозділі.

Також важливо розуміти, що електронна черга, до якої можна записатися на сайті міграційної служби, не охоплює центри надання адмінпослуг, які утворюються органами місцевого самоврядування і також можуть оформлювати біометричні документи.

Я не знайшов відповідь